郵票

貼郵票可以用嚟示愛?

到今日8月15號到底係咩日子呢?

喺138年前嘅今日,即係1878年嘅8月15號,中國推出第一套「蟠龍圖」郵票,亦係中國歷史上第一套嘅郵票。

呢套郵票,全套一共有3枚郵票,當中嘅圖案係相同嘅,只係佢地嘅顏色唔同,用嚟區分三個面值。當中嘅綠色為一分銀,紅色為三分銀,黃色為五分銀。上方嘅兩個角落頭,就印有“大清”兩個字,而郵票嘅中心部分就印有清朝皇室嘅象徵,亦即是蟠龍喇!

如果大家蟠龍無乜印象嘅話呢,有印象睇清朝嘅古裝片呢,咪有一面清龍旗上面嘅呢,就係「蟠龍」喇!

其實郵票嘅發明,最早係出現1840年嘅英國嘅,只係早中國38年㗎咋,當時就係為咗減低郵費,同埋方便郵政嘅效率而誕生嘅。

隨住郵票嘅應用愈嚟愈普及,市面上亦隨之而出現咗郵票語言。即係話連貼郵票嘅方法都有佢嘅意思㗎。
例如:
郵票的上端向下表示:我很愛你,但是卻不敢向你傾訴衷情!
郵票向右傾斜表示:我決不再生你的氣!
兩張郵票傾斜著對貼表示:我只想單獨地和你在一起

嗱,至於香港呢,一般我地都會打直貼喺信封嘅右上角嘅,以方便郵局嘅朋友幫我地寄信喇!作為一個浪漫嘅人,聽到可以示愛嘅郵票語言,係有啲心鬱鬱嘅。之但係作為一個浪漫得嚟又有啲理性嘅人呢,我就專程打去郵政局問嚇。職員話我知,原來當郵票唔係貼貼喺右上方嘅話,佢地就要用人手處理。麻煩到人之餘,仲有機會令信件延誤。

其實你都寄信㗎喇,有咩咪寫喺封信入面囉~

撰文:嘉朗

查看原文>>
資料來源: 2016-08-15 DBC 數碼電台

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *